Moskou - Reisverslagen van Anouk Noortman - WaarBenJij.nu Moskou - Reisverslagen van Anouk Noortman - WaarBenJij.nu

Moskou

Op school kregen we de keuze om op uitwisseling te gaan. Deze keuze krijg je als je in 4 HAVO of 5 VWO zit. Aangezien ik in 4 HAVO zit, kreeg ik deze keuze voorgeschoteld. Je kreeg de keuze uit een paar landen, onder andere Moskou. Ik heb dus gekozen voor Moskou en dit heeft een paar redenen;
1. Rusland is geen land waar je zo snel op vakantie zou gaan.
2. De cultuur is super anders.
3. Als je naar Rusland zou gaan, dan zou je naar een hotel gaan. En eerlijk gezegd vond ik het best spannend om bij iemand in huis te moeten zitten. Dit telde ook wel voor mij mee.
Ik heb er wel enorme zin in.

Recente Reisverslagen:

21 Januari 2014

Nederland

26 Oktober 2013

Moskou (Dag 7, Naar huis)

26 Oktober 2013

Moskou (Dag 6, The last day)

25 Oktober 2013

Moskou (Dag 5. Naar school *2*)

24 Oktober 2013

Moskou (Dag 4, Het Poesjkin Museum)
Anouk

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen:
Totaal aantal bezoekers 2969

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2013 - 27 Oktober 2013

Moskou

Landen bezocht: