Moskou (Dag 7, Naar huis) - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Anouk Noortman - WaarBenJij.nu Moskou (Dag 7, Naar huis) - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Anouk Noortman - WaarBenJij.nu

Moskou (Dag 7, Naar huis)

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

26 Oktober 2013 | Rusland, Moskou

Dit is mijn reisverslag van Moskou. Ik ben met school naar Moskou geweest (uitwisseling). Dit was een enorm leuke ervaring. Ik heb veel geleerd, vooral over andere culturen.

Dag 7 (Naar huis)

Vandaag is onze aller aller aller laatste dag in Moskou.
Vanochtend hebben we rustig onze spullen gepakt en klaar gezet. Daarna zijn we voor souvenirs gaan kijken. Ik heb een paar leuke dingen gekocht voor thuis. Ik heb enorm veel zin om naar huis te gaan, maar ook wel weer niet. Ik ga Moskou missen....
We zijn rond 21:40 weer in Nederland en dus zijn we laat thuis :( maar dat maakt niet uit! Ik heb een leuke tijd gehad en daar gaat het om!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 128
Totaal aantal bezoekers 2962

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2013 - 27 Oktober 2013

Moskou

Landen bezocht: