Moskou (Dag 6, The last day) - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Anouk Noortman - WaarBenJij.nu Moskou (Dag 6, The last day) - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Anouk Noortman - WaarBenJij.nu

Moskou (Dag 6, The last day)

Door: Anouk

Blijf op de hoogte en volg Anouk

26 Oktober 2013 | Rusland, Moskou

Dit is mijn reisverslag van Moskou. Ik ben met school naar Moskou geweest (uitwisseling). Dit was een enorm leuke ervaring. Ik heb veel geleerd, vooral over andere culturen.

Dag 6 (The last day)

Vandaag is de een na laatste dag hier in Moskou. Ik ga het missen, ook al is het hier echt heel koud, het boeit me niets, ik vind het hier echt super mooi.
Vanochtend gingen we naar het Tsjaarpaleis. Het was een hele lange wandeling. Dat was wel een beetje jammer, maar veel maakt het ook niet uit. Het gebouw is super indrukwekkend. We kregen een rondleiding die ze van ons niet perse hadden hoeven geven want het was niet zo heel erg spannend ofzo.
Toen kregen we een toneelspel te zien. De meiden moesten gaan staan en moesten een soort buiging doen. Er werden drie meiden uitgekozen(waaronder ik). En we kregen een oude jurk aan. Het was een echte baljurk. Er werden ook drie jongens uitgekozen (Niels, Boyd en Meneer Groothulze) hen kregen een oud pak aan. We moesten met elkaar dansen. Ik danste met Niels. Dit ging redelijk goed, het was vooral nogal raar. Want je moest opeens gaan dansen. Toen we klaar waren moesten we natuurlijk dat hele lange pad weer terug lopen.
Nadat we even geluncht hadden, gingen we naar een hele beroemde kerk. Deze was echt adembenemend mooi. Het is echt jammer dat we er geen foto's mochten maken. Dit was echt een geweldige ervaring.
'S avonds hebben we wat gegeten dichtbij het hostel. Aangezien het de laatste avond was, wilden Annabelle, Pleun en ik nog wat gaan doen, als afsluiter. Maar de rest van de groep wilde niet mee, dus toen zijn wij met z'n drieën, Mr. Nahon en Natalia wat gaan drinken in een Nederlands café in Moskou. Wij waren daar de enige Nederlanders en de barman sprak amper engels, dit viel best een beetje tegen. De bar ging al vrij snel dicht dus toen gingen we opzoek naar iets anders. En kwamen terecht bij zoiets gaafs: EEN HALOWEEN CAFE. Dat was wel echt super. Alles was versiert en de barmannen waren verkleed. Dit was een mooie afsluiter voor de week in Moskou. Morgen gaan we alweer naar huis. Hier heb ik gemengde gevoelens over.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 2951

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2013 - 27 Oktober 2013

Moskou

Landen bezocht: