Moskou (Dag 5. Naar school *2*) - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Anouk Noortman - WaarBenJij.nu Moskou (Dag 5. Naar school *2*) - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Anouk Noortman - WaarBenJij.nu

Moskou (Dag 5. Naar school *2*)

Door: Noukiee

Blijf op de hoogte en volg Anouk

25 Oktober 2013 | Rusland, Moskou

Dit is mijn reisverslag van Moskou. Ik ben met school naar Moskou geweest (uitwisseling). Dit was een enorm leuke ervaring. Ik heb veel geleerd, vooral over andere culturen.

Dag 5 (Naar school *2*)
Vandaag voor de laatste keer naar de Gazprom school geweest. We hebben een paar lessen gevolg. We werden wederom in twee groepen gesplitst. Ik en mijn groep hebben eerst bij Natuurkunde/ Scheikunde gezeten, dit was ontzettend saai omdat we achterin de klas moesten gaan zitten en totaal niets mochten doen. Het werd nog saaier omdat er alleen Russisch werd gesproken en hier verstond ik helemaal niets van. Nadat die (eindelijk) afgelopen was gingen we door naar engels. Dit was een hele leuke les, we mochten actief deelnemen aan het programma en we hebben samengewerkt met enkele Russische studenten.
In de pauze kregen we pizza. Dit komt waarschijnlijk omdat best veel mensen hadden geklaagd over het eten en Hellen zo lief was om er voor te zorgen dat we pizza kregen. Ik vond de pizza eigenlijk ook wel heel erg lekker. Maar de gewone lunch vond ik ook niet erg smerig.
Na de lunch kregen we een ''ecotour'' die werd gegeven door Valerie. Hij is ontzettend aardig en je kunt erg met hem lachen. We mochten enkele testjes doen met water en het uitzicht dat we hadden ( Je liep door een soort van bos/park) was schitterend, we keken uit over water. Toen we deze tour gehad hadden, gingen we naar het hostel om even bij te komen.
We liepen met z'n allen naar een hele lange straat vol met lichtjes en winkeltjes. Ik liep er rond met Pleun en Annabelle. Het was erg gezellig. We hadden zelfs iemand gevonden die ''Pirates of the caribean'' kon spelen op zijn gitaar. Dat was echt super gaaf. Nadat we er een paar uur rond hadden gelopen gingen we eten in het hard rock cafe. Dat is echt het meest gaafste cafe dat ik ooit heb gezien. Het was ook erg gezellig en je kreeg ook echt veel te eten. En er speelde ook super gave muziek. Dit was dus echt een geslaagde avond.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 108
Totaal aantal bezoekers 2952

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2013 - 27 Oktober 2013

Moskou

Landen bezocht: