Moskou (Dag 4, Het Poesjkin Museum) - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Anouk Noortman - WaarBenJij.nu Moskou (Dag 4, Het Poesjkin Museum) - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Anouk Noortman - WaarBenJij.nu

Moskou (Dag 4, Het Poesjkin Museum)

Door: Noukiee

Blijf op de hoogte en volg Anouk

24 Oktober 2013 | Rusland, Moskou

Dit is mijn reisverslag van Moskou. Ik ben met school naar Moskou geweest (uitwisseling). Dit was een enorm leuke ervaring. Ik heb veel geleerd, vooral over andere culturen.

Dag 4 (Het Poesjkin Museum)
Vandaag gingen we naar het Poesjkin museum. Hier konden we de opdracht voor beeldende vorming maken. Het was een indrukwekkend gebouw, en ik raakte natuurlijk de weg kwijt. Maar dat is goed gekomen en ik heb hele mooie schilderijen en beelden gezien. Het was de moeite waard.
We hebben geluncht bij een leuk cafeetje. Ik had (alweer) pannenkoeken, die zijn echt super lekker, al vielen deze een klein beetje tegen. Maar je moet alles een keer hebben geprobeerd.
Hellen (Mevrouw Janssen) gaf ons de keuze om of mee te gaan kijken bij een andere school, of je ging met Robert en Meneer Groothulze mee om de stad te bezichtigen. Annabelle, Pleun en ik hebben gekozen voor de andere school. Terwijl de rest liever door de stad wilde lopen. Samen met Mevrouw Janssen gingen we in een taxi naar die school. Deze is zooooo anders. Het was super gezellig. We werden ontvangen door drie meisjes die ons rondleidden door de school. Het was totaal niet formeel maar dat maakte ook niet uit. We werden ook ontvangen door de directeur van deze school en hij probeerde gewoon engels te praten, terwijl de directrice van de Gazprom school alles liet vertalen door Valerie. De school was super kleurrijk en op het einde dronken we gezellig nog thee en aten we koekjes. Toen we weggingen kregen we ook nog T-shirts. We hebben nieuwe vrienden gemaakt en het was de moeite waard om erheen te gaan.
We gingen gelijk door naar het politiebureau, omdat Emily daar was en ze hadden een handtekening nodig van mevrouw Janssen. Daar hebben we toen ook nog twee uur gezeten. Mevrouw Janssen moest weg, omdat zij een theatervoorstelling ging bezoeken met Meneer Nahon (Robert) en twee docentes van de Gazprom school. Dus liepen we met Natalia naar de McDonalds en hebben daar wat gegeten.
Nadat we met z'n zessen (Laura, Emily, Annabelle, Pleun, Natalia en ik) hadden gegeten gingen we naar de rest van de groep om daarna naar de ski line te kijken. Het was zo mooi. Je had echt een geweldig uitzicht. En ik had er nog uren naar kunnen kijken.
Ik was echt kapot toen we in het hostel kwamen.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 133
Totaal aantal bezoekers 2958

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2013 - 27 Oktober 2013

Moskou

Landen bezocht: