Moskou (Dag 1, De reis) - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Anouk Noortman - WaarBenJij.nu Moskou (Dag 1, De reis) - Reisverslag uit Moskou, Rusland van Anouk Noortman - WaarBenJij.nu

Moskou (Dag 1, De reis)

Door: Noukiee

Blijf op de hoogte en volg Anouk

21 Oktober 2013 | Rusland, Moskou

Dit is mijn reisverslag van Moskou. Ik ben met school naar Moskou geweest (uitwisseling). Dit was een enorm leuke ervaring. Ik heb veel geleerd, vooral over de cultuur.

Dag 1 (de reis)
Vanochtend moest ik vroeg opstaan omdat we om kwart voor zeven voor school moesten staan. We moesten ander half uur tot twee uur rijden naar dusseldorf waar we zouden vertrekken met het vliegtuig naar Moskou. Mijn vader bracht ons weg, en hij haalt ons ook weer op. Dit is de tweede keer in mijn HELE leven dat ik heb gevlogen (de eerste keer was toen ik vier jaar oud was), dus ik vond het echt heel erg spannend. Maar het viel heel erg mee en ik vond het super leuk. Het uitzicht was prachtig. We vlogen boven de wolken en het uitzicht dat we hadden.... gewoon wow. Toen we aankwamen op het vliegveld heb ik gelijk roebels gepind. Dit wordt een hele week omrekenen. Want 1000 roebels is ongeveer €25,-. We gingen in een wit busje met z'n allen naar een hostel. Deze heet ''Moscow Home Hostel''. Dit is niet bepaald het beste en schoonste hostel, maar je moet er gewoon het beste van maken. Ik lig op een kamer met Annabelle en Pleun. We hebben niet zo lekker gegeten, want het eten was niet goed gaar en er was amper wat lekkers te eten. We zijn na het eten nog even naar het rode plein geweest, het was zo mooi. Overal waren lichtjes en het uitzicht was ook super mooi. Ik heb er echt van genoten. Het is trouwens echt heel erg gezellig met Pleun en Annabelle op een kamer.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Anouk

Actief sinds 20 Jan. 2014
Verslag gelezen: 93
Totaal aantal bezoekers 2960

Voorgaande reizen:

21 Oktober 2013 - 27 Oktober 2013

Moskou

Landen bezocht: